پارادایس

اگه مطالب مفید می خوای اینجا رو انتخاب می کنی ...

پارادایس

اگه مطالب مفید می خوای اینجا رو انتخاب می کنی ...

فایل ها و فولدر های خود را واقعا پاک کنید !!!

همگی ما برای پاک کردن فایل ها و فولدر های خود در محیط ویندوز به سادگی آنها را Delete می کنیم و نهایتأ آنها را از داخل Recycle Bin پاک می کنیم. اما قطعأ می دانید که این کار پایان کار نیست ، چرا که با استفاده از نرم افزارهای مخصوص ریکاوری ، میتوان تمامی فایل ها و فولدر های پاک شده از هارد را مجددأ بازیابی کرد . این مسئله گاهی بسیار به کمک کاربر می اید ، اما گاهی ممکن است شما بخواهید واقعأ فایلی را از صحنه روزگار برای همیشه محو کنید !!! اما چگونه ؟؟؟ در این ترفند قصد داریم با معرفی ابزاری مخصوص فایل ها را برای همیشه به زباله دان تاریخ بفرستیم !!!

بقیه در ادامه مطلب ...

برای اینکار ، شما به نرم افزار Eraser احتیاج دارید. نرم افزاری که مخصوص این کار تبعیه شده است .
آخرین ورژن
Earser را از سایت سازنده به آدرس http://www.heidi.ie/eraser/download.php با حجمی در حدود 7 مگابایت می توانید دانلود کنید . 

این نرم افزار بر روی کلیه ویندوز های مایکروسافت قابل نصب است . 

پس از دانلود فایل Eraser57Setup.zip ، فایل را از حالت فشرده خارج نمایید و با اجرای فایل EraserSetup.exe برنامه را نصب کنید . 

پس از اتمام کار نصب ، در صورتی که اکنون بر روی هر فایل و فولدری راست کلیک کنید ، علاوه بر منوی پیشین گزینه جدیدی به نام Erase را نیز مشاهده خواهید کرد . 

به فرض می خواهیم فایلی با نام Tarfandestan را برای همیشه پاک کنیم ، ابتدا روی آن راست کلیک کرده و Erase را انتخاب می کنیم . سوالی از ما مبنی بر اطمینان از این کار مشاهده دریافت می کنیم که Yes می زنیم . در پنجره بعدی 7 روش برای پاک کردن فایل برای ما قابل رویت است . پیشنهاد می شود برای پاک کردن کلیه فایل ها از همان گزینه پیش فرض یعنی Guttmann استفاده کنید که امن ترین الگوریتم است . حال OK را بزنید و منتظر پاک شدن فایل شوید . در نهایت گزارشی از فایل پاک شده را دریافت خواهید کرد که به معنای پایان کار است .

منبع : ترفندستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد