پارادایس

اگه مطالب مفید می خوای اینجا رو انتخاب می کنی ...

پارادایس

اگه مطالب مفید می خوای اینجا رو انتخاب می کنی ...

جک و Sms

به غضنفر میگن : با لوستر جمله بساز ، ‌میگه : من 3 تا دختر دارم یکی از یکی لوستر 

گرد و خاک تنهایی دلم و با جاذبه ی نگاهت زدودی.خونه ی قلبمو از غم پاک کردی.حالا که داری زحمت میکشی روی اون میز هم یه دستمال بکش!!

به سنگ ها گفتند لحظه ای انسان باشید. سنگها گفتند هنوز به قدر کفایت سخت نشده ای

یه غضنفر ، یه جسد می بره پزشکی قانونی . بهش میگن: چطور مرده ؟ میگه : سم خورده . میگن: پس چرا زخمیه ؟ میگه : آخه نمی خورد !!!

تو بهترینی ... تو خوبترینی ... تو هستیتو یه کلام عاشقانه ... تو ملکه زیبایی ها ... نهایت قشنگی  ... تو گل ... اما من چی فقط یه آدم خالی بند !!!

همین الان از آسمون زنگ زدن گفتن قشنگ ترین فرشته شون گم شده !!! یه وقت منو لو ندی !!!

دورت بگردم چیست ؟؟؟ دایره ای فرضی ست که تا اطلاع ثانوی از فرد مورد نظر حمایت می کند !!!

فقط تنبل‌ها معتقدند کاری را که می‌توان پس‌فردا انجام داد ، نباید به فردا موکول کرد !!!

مرد : عزیزم اصلاً دیگه نگران نباش ، اگه بلایی سر من بیاد ، آینده تو تامینه ، چون من خودمو بیمه عمر کردم . زن: نگرانی من اینه که نکنه بلایی سرت نیاد !!!

به غضنفر میگن بن بست روتعریف کن ؟! میگه : میری ... میری ... دیگه نمیری!!!

حیف نون تو آمریکا داشته توی استخر غرق می شده . داد می زنه می گهHelp ,I SHUT UP :

یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم تو هم منو شکستی ولی اشکال نداره حالا خاک زیر پاتم !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد