پارادایس

اگه مطالب مفید می خوای اینجا رو انتخاب می کنی ...

پارادایس

اگه مطالب مفید می خوای اینجا رو انتخاب می کنی ...

تفاوت ها ...

تفاوت های مرد و زن در کجاست ؟؟؟!!! 

مطمئنا تفاوت هائی وجود دارد ... 

بقیه در ادامه مطلب ...

سبیل :

بعضی از مردان مانند هرکول پوآرو با سیبیل خوش تیپ میشوند. هیچ زنی وجود ندارد که با سبیل زیبا بنظر برسد .
اسامی مستعار :

اگر سارا ، نازنین ، عسل و رویا با هم بیرون بروند ، همدیگر را سارا ، نازنین ، عسل و رویا صدا خواهند زند . اگر بابک ، سامان ، آرش و مهرداد با هم بیرون بروند ، همدیگر را گودزیلا ، بادام زمینی ، تانکر و لاک پشت صدا خواهند زد .
پرداخت صورتحساب میز :

وقتی صورتحساب را می آورند ، با اینکه کلا 15هزار تومان شده، بابک، سامان، آرش و مهرداد هر کدام 10 هزار تومان روی میز میگذارند . وقتی دختران صورتحساب را دریافت میکنند ، ماشین حسابهای جیبی خود را بیرون می آورند .
پول :

یک مرد 2000 هزار تومان برای یک جنس 1000 تومانی مورد نیازش می پردازد . یک زن 1000 تومان برای یک جنس 2000 تومانی که نیازی به آن ندارد می پردازد .

بگو مگو ها :

حرف آخر را در جر و بحث ها زنان میزنند . هر چیزی که یک مرد بعد از آن بگوید ، شروع یک بگو مگوی دیگر خواهد بود

آینده :

یـک زن تــا زمانیکه ازدواج نکرده نگران آینده است . یک مرد تا زمانیـکـه ازدواج نـــکرده هــــرگز نگران آینده نخواهد  بود . 

موفقیت :

یــک مرد موفق کسی است که بیشتر از آنچه هـمــسرش خرج میکند درآمد داشته باشد . یک زن موفق کسی است که بتواند چنین مردی را پیدا کند .

ازدواج :
یک زن به امید اینکه شوهرش تغییر کند با او ازدواج می کند ،ولی تغییر نمی کند . یک مــرد به این امید با همسرش ازدواج می کند که تغییر نکند ، ولی تغییر می کند .

روابط :

اول از همه ، یک مرد یک رابطه را یک رابطه بحساب نمی آورد . وقتی رابطه ای تمام می شود ، زن شروع به گریه نموده و سفره دلش را برای دوستان دخترش می گشاید و نیز شعری با عنوان " همه مردها نادانند " می سراید . سپس به ادامه زندگیش میپردازد . مرد هنگام جدایی اندکی مشکلاتش بیشتر است . 6 ماه پس از جدایی ساعت 3 نیمه شب یک پنجشنبه ، تلفن میزند و میگوید : " فقط میخواستم بدونی که زندگیمو از بین بردی ، هیچوت نمی بخشمت ، ازت متنفرم ، تو یه دیوانه ای ، ولی میخوام بدونی باز هم یه فرصتی برامون باقی مونده . " نام این کار تماس تلفنی " ازت متنفرم / عاشقتم " است که 99 درصد مردان حداقل یک بار آنرا انجام می دهند . برخی کلاس های مشاوره ای مخصوص مردان برای رها شدن از این نیاز تشکیل می شود که معمولا تاثیری در بر ندارند .

بلوغ :

زنان بسیار سریعتر از مردان بالغ می شوند . اغلب دختران 17 ساله می توانند مانند یک انسان بالغ رفتار کنند . اغلب پسران 17 ساله هنوز در عالم کودکانه بسر برده و رفتار های ناپخته دارند . به همین دلیل است که اکثر دوستی های دوران دبیرستان به ندرت سرانجام پیدا می کنند .

فیلم کمدی :

فرض کنید چند زن و مرد در اتاقی نشته اند و ناگهان سریال نقطه چین شروع می شود . مردها فورا هیجان زده شده و شروع به خنده و همهمه می کنند ، و حتی ممکن است ادای بامشاد را نیز درآورند . زنان چشمانشان را برگردانده و با گله و شکایت منتظر تمام شدنش می شوند .

دست خط :

مردها زیاد به دکوراسیون دست خطشان اهمیت نمی دهند . آنها از روش " خرچنگ غورباقه " استفاده می کنند . زنان از قلم های خوشبو و رنگارنگ استفاده کرده و به " ی " ها و " ن " ها قوس زیبایی می دهند . خواندن متنی که توسط یک زن نوشته شده ، رنجی شاهانه است . حتی وقتی می خواهد ترکتان کند ، در انتهای یادداشت یک شکلک در انتها آن میکشد . 

حمام :

یک مرد حداکثر 6 قلم جنس در حمام خود دارد - مسواک ، خمیر دندان ، خمیر اصلاح ، خود تراش ، یک قالب صابون و یک حوله . در حمام متعلق به یک زن معمولی بطور متوسط 437 قلم جنس وجود دارد . یک مرد قادر نخواهد بود اغلب این اقلام را شناسایی کند .

خواروبار :

یک زن لیستی از جنس های مورد نیازش را تهیه نموده و برای خریدن آنها به فروشگاه میرود . یک مرد آنقدر صبر می کند تا محتویات یخچال ته بکشد و سیب زمینی ها جوانه بزنند . آنگاه بسراغ خرید می رود . او هر چیزی را که خوب بنظر برسر می خرد . 

بیرون رفتن :

وقتی مردی می گوید که برای بیرون رفتن حاضر است ، یعنی برای بیرون رفتن حاضر است . وقتی زنی می گوید که برای بیرون رفتن حاضر است ، یعنی 4 ساعت بعد وقتی آرایشش تمام شد ، آماده خواهد بود .

گربه :

زنان عاشق گربه هستند . مردان می گویند گربه ها را دوست دارند ، اما در نبود زنان با لگد آنها را به بیرون پرتاب می کنند . 

آینه :

مردها خودبین و مغرور هستند ، آنها خودشان را در آینه چک می کنند . زنان بامزه اند ، آنها تصویر خود را در هر سطح صیقلی بازدید می کنند - آینه ، قاشق ، پنجره های فروشگاه ، برشته کننده ها ، سر طاس آقای زلفیان ...
تلفن :

مردان تلفن را به عنوان یک وسیله ارتباطی برای ارسال پیامهای کوتاه و ضروری به دیگران در نظر می گیرند . یک زن و دوستش می توانند به مدت دو هفته با هم باشند و بعد از جدا شدن و رسیدن به خانه ، تلفن را برداشته و به مدت سه ساعت دیگر با هم شروع به صحبت کنند .

آدرس یابی :

وقتی یک زن در حال رانندگی احساس می کند که راه را گم کرده ، کنار یک فروشگاه توقف کرده و از کسی که وارد است آدرس صحیح را می پرسد . مردان این را به نشانه ضعف می دانند . آنها هرگز برای پرسیدن آدرس نمی ایستند و به مدت دو ساعت به دور خودشان می چرخند و چیزهایی شبیه این میگویند : " فکر کنم یه راه بهتر پیدا کردم " و " میدونم که باید همین نزدیکی باشه " ، " اون مغازه طلا فروشی رو میشناسم ."

پذیرش اشتباه :

زنان بعضی اوقات قبول می کنند که اشتباه کردند . آخرین مردی که اشتباهش را پذیرفته 25 قرن پیش از دنیا رفته است . 

فرزند :

یک زن همه چیز را در مورد فرزندش می داند : قرارهای دکتر ، مسابقات فوتبال ، دوستان نزدیک و صمیمی ، قرارهای رمانتیک ، غذاهای مورد علاقه ، اسرار ، آرزو ها و رویا ها . یک مرد بطور سربسته و مبهم فقط می داند برخی افراد کم سن و سال هم در خانه زندگی می کنند .

لباس شیک پوشیدن :

یک زن برای رفتن به خرید ، آب دادن به گلهای باغچه ، بیرون گذاشتن سطل زباله و گرفتن بسته پستی لباس شیک می پوشد . یک مرد فقط هنگام رفتن به عروسی و یا مراسم ترحیم لباس رسمی برتن می کند .

شستن لباس ها :

زنان هر چند روز یک بار لباس هایشان را می شویند . مردها تک تک لباس های موجود در کمد ، حتی روپوش و اونیفرم جراحی هشت سال پیش خود را می پوشند و هنگامیکه لباس تمیزی باقی نماند ، یک لباس کثیف بر تن نموده و کوه ایجاد شده از لباسهای چرک خود را با آژانس به خشک شویی منتقل می کنند .

عروسی :

هنگام یاد کردن از عروسی ها ، زنان در مورد " مراسم جشن " صحبت می کنند، مردان درباره " میهمانی های دوران مجردی " 

اسباب بازی :

دختران کوچک عاشق عروسک بازی هستند و وقتی به سن 11 یا 12 سالگی می رسند علاقه شان را از دست می دهند . مردان هیچگاه از فکر اسباب بازی رها نمی شوند . با بالا رفتن سن آنها اسباب بازی هایشان نیز گران قیمت تر و پیچیده تر می شوند . نمونه های از اسباب بازیهای مردان : تلویزیون های مینیاتوری و کوچک ، تلفن های اتومبیل ، مخلوط کن و آب میوه گیری ، اکولایزرهای گرافیکی ، آدم آهنی های کنترلی ، گیم های ویدئویی ، هر چیزی که روشن و خاموش شده ، سر و صدا کند و حداقل برای کار کردن به شش باتری نیاز داشته باشد .

گل و گیاه :

یک زن از شوهرش می خواهد وقتی مسافرت است به گل ها آب دهد . مرد به گل ها آب می دهد . زن پنج روز بعد به خانه ای پر از گلها و گیاهان پژمرده بر می گردد . کسی نمی داند چرا این اتفاق افتاده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد