پارادایس

اگه مطالب مفید می خوای اینجا رو انتخاب می کنی ...

پارادایس

اگه مطالب مفید می خوای اینجا رو انتخاب می کنی ...

دانلود Yahoo Messenger 8 و 9 به همراه Mullti Yahoo

نسخه های 9 ، 8 و نرم افزاری که می توان چندین آیدی با هم باز کرد

دانلود یاهو مسنجر ورژن 9 که خیلی وقته اومده اما ف.ی.ل.ت.ر شده

ادامه مطلب ...

روستای فورگ

1203179814.jpg

فورگ روستایی در 107 کیلومتری جنوب شرقی بیرجند با 195خانوار و 823 نفر جمعیت در دهستان درمیان یک از دهستانهای شهرستان درمیان واقع شده است . این روستا کاملا در دامنه کوه مومن آباد واقع شده و دارای آب و هوای سرد کوهستانی می باشد و جزء مناطق  ییلاقی خراسان جنوبی بشمار می رود . شغل اکثر مردم این ناحیه کشاورزی و باغداری می باشد و دامداری شغل دوم آنها محسوب می شود زرشک مهمترین محصول آنان و شاخصه این مناطق می باشد . همگی مسلمان بوده و اهل تسنن می باشند .فورگ به لحاظ دارا بودن یکی از قلعه های بسیار زیبا و ارزشمند ایران از اهمیت خاصی در منطقه و خراسان جنوبی برخورداراست که در شناسایی آن به ایرانیان متاسفانه اقدامی صورت نگرفته است .

ادامه مطلب ...

Mozilla Firefox 3.0 Final

انتشار نسخه 3 فایرفاکس  Mozilla Firefox 3.0 Final

بالاخره انتظارها به سر رسید و روز رکوردشکنی فرا رسید!...

همه با هم با دانلود بهترین مرورگر وب ، رکورد دانلود آن در یک روز شکسته و آن را در کتاب رکورد های گینس ثبت کنیم!برای اولین بار نسخه نهایی مرورگر محبوب و دوست داشتنی Mozilla Firefox 3.0 Final را از  کمیاب آنلاین دریافت کنید . 

 Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن ، مطرح ، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست . این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگر های مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Operaو شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است .

ادامه مطلب ...