پارادایس

اگه مطالب مفید می خوای اینجا رو انتخاب می کنی ...

پارادایس

اگه مطالب مفید می خوای اینجا رو انتخاب می کنی ...

دموی آلبوم جدید سیروان خسروی - ساعت 9

 

تعجب می کنید چرا من آهنگ توی بلاگم گذاشتم

راستش این شخص فرق داره و منم خیلی دوسش دارم

دموی آلوم جدیدش به اسم ساعت 9 که مطمعنم به انتشار چندین باره می رسه 

بقیه در ادامه مطلب ...

سیروان خسروی ، کسی که با آلبوم " تو خیال کردی بری " سبک خودش رو در ایران به اثبات رسوند و در حال حاضر یکی از بهترین تنظیم کننده های داخل ایران هستش

برای سیروان آرزوی موفقیت روز افزون دارم

دانلود کنین آهنگش رو از لینک زیر  

پیشنهاد می کنم دانلود کنید و شاهکار جدیدی رو از سیروان گوش کنین 

مطمعناً تشنه آلبومش می مونید ...

ساعت 9 - سیروان خسروی

نظرات 3 + ارسال نظر
انعکاس آب دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 http://www.enekaseab.blogsky.com

قشنگ بود.منم موافقم. منتظر حضور شما در وبلاگم هستم.

طاها یزدانی شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 14:42

کاشکی به وب لاگ خانوم ترانه مکرم

www.taranehsazan.persianblog.ir
هم سر میزدین و اسم ایشون هم که توسط ارشاد عزیز حدف شده رو جزو ترانه سراها میزدین

ترک های : تو مریضی-ساعت 9- امرویز میخوام بهت بگم و تکرار ترانه های خانوم ترانه مکرم هست

صادق دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:47 http://game.harajy.com/

خوب بود دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد